علایمم کم شده حس بارداری ندارم 😐

۳ پاسخ

عادیهه

چرا علكي به خودتون استرس وارد ميكنيد طبيعيه ميره مياد

من گاهی این فکر رو میکنم ولی یهو شروع میشه حتی شده با چند رو تاخیر ولی خب نفخ و آروغ پایه ثابت هست🤦‍♀️ اما دل دردهای مشابه پریودی یهو سورپرایزت میکنه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری