امروز باز علائمم کم شده خیلی نگرانم 😭😭😭

۱۱ پاسخ

خودت رو نگران نکن دیروز منم گفتم علائم کم شده امروز کلی جبران کرده 🫂❤

خداروشکر کن که علائم نداری
نگران چی هستی؟؟
من اصلا بچه اولم هیچ علائمی نداشتم
نهایت از بو مرغ بدم میومد
تازه پسرم سالم و سرحال الان داره توخونه شیطونی میکنه🤣🤣🤣

منم مثل توام همش استرس دارم علایمم کن شده دو روز پیش رفتم سونو بچه سالم بود اما باز استرس دارم میخوام چند روز دیگه باز برم چک کنم

منم علایمم رفت چند هفته قبل، اینقدر که از حرفای اینجا ترسیده بودم رفتم سونو هیچیش نبود بچم

نگرانی نداره
علائم ی روز هس ی روز نیس😕

منم علائم خاصی نداشتم و ندارم ایشالا خدا خودش نگهدار بچهامون هس

من اصلا علامت ندارم بیخود استرس به خودت نده

منم مثل تو از اول نداشتم خدا خودش مراقب بچه هامون باشه

اصلا نگران نباش علائما ميره و مياد

اخه ربطی به علائم نداره. الکی به خودت استرس نده

نگران چی

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری