۴ پاسخ

من ریختم

اره داره...دقیقا مث زایمان...البته اگه جنین قلب داشته و سقط شده اگه قلبش تشکیل نشده نه هیچی نداره

منم کورتاژ شدم ولی اصلا به این داستان چله فک نکردم ، اگه رو مخت هم و اعتقاد داری ولی عمل کن بهش

من همون چله ی زایمانم قبول ندارم .اینا همش خرافاته بنظرم .هرچی بیشتر قبولش داشته باشی بیشتر اتفاق میفته

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری