خانوما قطره اهن رو کی بدم بهتره؟

۴ پاسخ

من غروب میدم
چون ب خودمونم میگن شبا قرص اهن بخورید
منم بابت اون غروبا میدم دخترم

شبا بده من خودم عصرها میدم

خیر باید شب بعد از شیر خوردن با معده پر . با معده خالی آدم بزرگ هم گوارشش بهم میرزه چ برسه به نی نی

من صبح میدم ساعت۱۱اینا یه ساعت قبل و بعدش شیر نده بهش

سوال های مرتبط

مامان Ayhan👼🏻💙 مامان Ayhan👼🏻💙 ۱۴ ماهگی
مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۲ ماهگی