۴ پاسخ

قطره میده دکتر

پماد چشمی تتراسایکلین صب وشب ب پلکش بزن خوب میش..هر وزم بشور وتمزش کن.بچه من چشمش باز نمیشد حتی

مجاری اشکیش بستس آروم گوشه چشماشو ماساژ بده باز بشه

عفونت نیست مجرای اشکی بسته است ببر دکتر پماد و قطره میده یک هفته ای خوب میشه

سوال های مرتبط