۶ پاسخ

نمیدونم ب من گفت ۲۸هفته حتما بزن

براچی هس

بمن گفت ۲۸ هفته بزن

رگام واسه یه عزیزم
من بتا زدم

تا قبله ۳۰ هفته بزن عزیزم

بمنم گفتن ۲۷ هفته
نذار دیر بشه

سوال های مرتبط

مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوهاوتودلی مامان دوقلوهاوتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهرسام و آرسین مامان مهرسام و آرسین ۱۱ ماهگی