مامانای دوقلوها چ کنیم با این قیمت پوشک ؟ 😫

۹ پاسخ

هیچی بیاین بزنیم تو سرمون گریه کنیم

اعتراض که نمیشه کرد باید ظلم ببینیم فقط

مگه چقدشده
من‌اخرین بار۳۸۰ گرفتم

هیچی، خودمون نخوریم نپوشیم بدیم پوشک 😥

با خوبه بیشترشو رد کردیم نهایت بعد ی سالگی از پوشک میگیریم دیگه چاره ای نیست ما هر ۳روز ی بسته مصرفمونه

نمیدونم والا ذهنم درگیره
آخه فقط پوشک نیس شیرخشکم باید بگیریم

ای خدا چی بگم

چقدر شده مگه

واقعا سخته

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین وحلما مامان امیرحسین وحلما ۱۴ ماهگی