خانما امروز رفتم سونو آن تی
آن تی بچه ۱.۲۰ بود خوبه؟

۵ پاسخ

دقیقا چند هفته و چند روزی الان؟

عالیه

اره خوبه زیر۲نرماله….

امروز سنو آن تی بودم جنسیت بچه رو گفت ۶۰درصد ممکنه دختر باشه شوهرم خیلی پسر دوست داره استرس دارم بهش بگم 😟
ولی خودم خوشحالم

اره زیر ۳عالیه

سوال های مرتبط

مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان نویان مامان نویان روزهای ابتدایی تولد