خانما‌ کی از آزمایش سر در میاره قند دارم یا نه

تصویر
۷ پاسخ

این همون دوساعته اس ک صبحونه میخورن؟

ن نداری

خوبه

قندت پایین هم هست

خیلی عالیه تغذیت چیه

نه نداری خوبه

نه عزیزم خوبه ازمایشت

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری