کسی اینجا انتی ش بالا بوده ،ولی بچه مشکل نداشته؟

۴ پاسخ

عزیزم جواب آزمایشت اومد؟

من عدد ان تیم ۵ بود امینو شدم دیروز

من دیروز داشتم میخوندم یک خانمه میگفت 6 بوده آمینو گرفتن بچه سالم بود وپسرش میگفت 9 سالشه الان

اگه زیاد باشه باید بری سلفری بدی اکثرا ریسک میزنن ولی سلفری سالم درمیاد

سوال های مرتبط