مامانا کسی بوده با عذد انتی ۲/۵۷ بچه ش مشکل دار بوده باشه؟؟

۴ پاسخ

دوخوبه

والا خواهرم ۳خورده ای بود بچش کلاس اوله

بهتره تست سلفری داده بشه تا دقیق تر بررسی کنن

نه معمولا سالم هستن،،ولی دکترا عدد بالای ۲ میفرستن سلفری که خیالت راحت بشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای مامان دوقلوهای هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته سی‌ویکم بارداری