۴ پاسخ

عزیزم زیر ۳ خوبه
میخای یه سلفری بده
بستگی به سن هم داره
من یک و چهل بودم برام توو آزمایش ریسک زد سلفری دادم
همش‌الکییه بازی پوله

من ۲/۹۹ بود عدد انتی. رفتم cvs انجام دادم هیچ مشکلی نداشت

سنت کمه عزیزم زیر ۳ هم اوکیه سلفری نیازی نیست

عزیزم من سر دخترم انتیم بالا بود حتی نامه سقط هم دادن امینو دادم خدارو شکر سالم بود الانم هشت سالشه

سوال های مرتبط