کسی بوده با رژیم تعیین جنسیت بچه دار شده باشه؟

۱۲ پاسخ

همکارم خیلی خوب رژیم پسرزایی گرفت و صددرصد رعایت میکرد الان بارداره و‌دختره

من خودم قصدم فقط بچه بود اما خب جفتمون‌ورزشکاریم و رژیم بودیم من داروهایی مثه کلسیم ویتامین د و فولیک اسید میخوردم و هر میان وعده بادام زمینی و درختی و سیب و‌موز هرروز میخوردیم
غذامونم وعده ظهر مرغ و شب ماهی از یکماه قبل این برناممون بود

زن پسرعموم رژیم پسر گرفت دختر شد😑🤣الکیه پول خرج کردنه بنظرم

فردا میرم انتی شاید جنسیت رو بگه

من رژیم گرفتم و اقدام کردم
هنوز نمیدونم بچم چیه چیزی ک میخام هست یا نه
ولی حسم میگه هست

بله من رژیم پسر داشتم. دختر شد 😌🦥

با همین رژیم ها میشه دوقلو و جنسیت دلخواه شد؟؟

من گرفتم باردار هستم ولی جنسیت هنوز مشخص نیست

دوتا از همسایه های ما میرفتن دوتاشون هم دوتا دختر داشتن پسر میخواستن برا یکی پسر شد برا یکی دختر، البته خیلی سال پیش بود الان بچه هاشون ماشاالله راهنمایین، شاید الان پیشرفته تر و دقیق تر از قبل باشه

من گرفتم باردارم شنبه ازمایش خون دادم تا پس فردا ببینم‌نتیجه رو

من رژیمشو دارم اگ بخای بدم

الکیه عزیزم

سوال های مرتبط