این و کسی میفمه بهم بگه اولین سونو هست

تصویر
۷ پاسخ

نی نی ت شیش هفتشه
ضربان قلبش هم ۱۲۲
اندازش هم سه میل

عزیرم سنو واژینال رفتید یا شکمی ؟؟؟؟

عزیزم همه چیز خوبه مبارکه

مبارکت باشه عزیزم❤️🌹

عزیزم جنین دیده شده قلبم داره

برای منم دعا کن ۵ ساله منتظرم

به به جنین قلبشم تشکیل شده مبارکه

سوال های مرتبط

مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان علی جان مامان علی جان روزهای ابتدایی تولد