۲ پاسخ

من فعلا یه دست 0تا3 گرفتم ازین 13 تیکه ها. بعد ان شاالله بچه ب دنیا بیاد بگیرم باقیشو به سایزش. چون یسری بچه ها ریزن یسری درشت. لباس بگیریم یوقت اندازشون نباشه

من صفر یه دست گرفتم ، یک هم ۴ دست

سوال های مرتبط