۵ پاسخ

تا وقتی بچه حرف نزنه ممکن نیس خواهر من

باید بچه اماده گی داشته باشه

الان نگیر بزار نزدیک دوسال شد فقط از الان باهاش تمرین کن گاهی اوقات ببرش دستشویی که اشنا شه بدون چیه

زود عزیزم بذار دوسالش بشه بعد کم کم یادش بده
الان چه نشونه ای دیدی که فکر میکنی امادگی داره؟

راهکارم اینه عزیزم الان زوده ..بعد دو سال اقدام کن..مخصوصا که الان زمستونه..میگن تو بهار و تابستون بهترین فصل پوشک گیریه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی
مامان مهلا خوشکله🫠♥️ مامان مهلا خوشکله🫠♥️ ۱ سالگی