سلام مامانا کیا بتا بارداریشون 50بوده ؟

۵ پاسخ

بتا 50بود دیگه تکرارش نکردین؟

تقریبا ده روز بعد موعد...۸بید پری میشدم ۱۸بتا دادم
دکتر‌گفت چون کمردرد شدید داری طبیعی نیست دوروز دیگه تیتر بتا بده...خداروشکر خوب بود

من...۵۰بود

من بارداری قبلیم ۴۲ بود

مال من ۱۹ بود🤣
دیگ تکرارش نکردم
۷ هفته ۶ روز رفتم سونو قلبش تشکیل شده بود و سونو هم دقیق ۷ هفته ۶ روز بود

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی هفته دهم بارداری
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری