سلام خانومای شیراز، سزارین برا شکم دوم هم زیرمیزی میگیرن دکترا؟

۵ پاسخ

اگه شکم اول هم سزارین بودی نه زیرمیزی نمیگیرن.

اکثرا نه،اما شرکا میگیره

بله من دادم

آره میگیرن ولی کمتر

نه عزیزم چون سزارین دوم هست اجباریخ

سوال های مرتبط