سلام خانوما برای زایمان طبیعی هم دکترا مثل سزارین زیرمیزی میگیرن؟

۵ پاسخ

دکتر من که واسه همش میگیره

ن بابا زیر میزی چرا؟
من امروز زنگ زدم بیمارستان گفت طبیعی ۴۵تومن، ۱۲ تومنم هزینه اپیدورال....

سلام برا من ۷ تومن میگیره

نه باباخودمون میخاییم زوربزنیم زیرمیزی هم بگیرن ازمون😂😂

سلام ن

سوال های مرتبط