کسی هست داخل 22 هفته سرکلاژ شده باشه ؟؟؟

۶ پاسخ

اره من شدم

من ۲۲ هفته سرکلاژ شدم ولی دکترم کفت بعد ۲۲ هفته سرکلاژ انجام نمیدیم چون خطر پارگی کیسه اب هست

من ۲۰ هفته ام بود رفتم که سرکلاژ کنم دکتر گفت ریسکش بالاس ممکنه کیسه ابت پاره بشه گفت پساری بزار و استراحت کن

بله من سرکلاژ کردم همین هفته ها بودم

من ۱۹هفته سرکلاژ شدم و تا اخر دوران بارداری سرکلاژ بودم

طول سرویکس چنده؟

سوال های مرتبط