۱۰ پاسخ

خب گریه نداره سرکلاژ میشی خیالتم راحت میشه بابت طول سرویکس . ناراحت نباش عزیزم

ناراحتی نداره خداروشکر زود متوجه شدی سرکلاژ میکنی همراه با استراحت و دیگ خیالت راحته تا آخر

اشکال نداره عزیزم نگران نباش خداروشکر ک زود اومدی سرکلاژ کن بسلامتی زایمان کنی

پساری

عزیزم بگو پسری بزارن برات چون هقتت گذشته

عزیزم ناراحت نباش طوری نیس سرکلاژ میشی انشاالله نینی هم به سلامتی دنیا میاد

خیالتم راحت میشه گریه چرا

من باردادیم سرکلاژشدم اتفاقا عملشم هیچی نیس خیالتم راحت میشه دیگ

بارداری قبلی هم سرکلاژو کم شدن سرویکس داشتی

گریه نداره ک من 25 بودهفته 17 و 4 روز سرکلاژ شدم

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان رنگین کمان ها مامان رنگین کمان ها ۱ سالگی