چرابایدتوعروسی پنبه بزاری توگوش بچه

۳ پاسخ

صدای بلند زیر دو سال توصیه نمیشه

من بردم ۲ماهگی عروسی ۴ماهگی کافه دی جی دار اذیت نشد انا بزار اگه خیلی بعل بانده
بچه ی من عادت داره

از بلندگوها دور بشین نیاز ب پنبه نیست .من پسرام کلی عروسی بردم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی