خانما وزن بچه تو 28هفته 900گرم خوبه

۱۸ پاسخ

وزن ب ژن خودت برمیگرده
اگ کم باشه خود دکتر پودر میده ب حرفا توجه نکن

یمقدارکمه

وزنش کمه عزیزم
بستنی بخور چیزایی بخور که بهش وزن بده

ببین

تصویر

ی کوچولوکمه جوجه من 26 هفته 900 بود

کمه غذاهای پروتئین دار بخور پودر لیدی میل هم با مشورت دکتر بگیر روزی دوبار بخور

منو۲۷ هفته ۱۲۰۰بود

ی مقداری کمه . باید ۱۲۰۰ باشه

واسه من حدود ۱ کیلو و ۲۰۰ گرم بود دکتر گفت کمه.صدک ۳۰ هستم.واسم لیدی میل نوشت

باید 1100یا1200باشه

کمه عزیزم

تو 34هفته باید چقدر باشه یعنی سونو دوم

برا وزن گیریش چی بخورم

کمه ، به دکترت بگو پودر لیدی میل بده
گوشت مرغ
بادام
دلستر اگه قند نداری
روزی یک لیوان حبوبات پخته شده
عدسی
آبگوشت
قیمه و قرمه هم خیلی غذای خوبیه
اینارو بخور وزنش می‌ره بالا

بچه من یک کیلو بود دکتر گفت ریزه

فکر کنم باید ۱/۲۰۰ باشه باز دقیق نمیدونم

خوبه عزیزم

فکرکنم کمه

سوال های مرتبط

مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری💙🫂 مامان پسری💙🫂 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی