عزیزم شما سونو داپلر دادی
کجا وزن رو نوشته؟
عزیزم میشه بگی خودت و همسرت زیر نظر کدوم دکتر بودین ؟ من نمیتونم خصوصی بهت پیام بدم🥲
گهواره وزن تقریبی میزنه حالا یکم بالا پایین اشکال نداره خیلی کم باشه دکترا میگن
من وزن بچم ۱/۵۰۰ بود،دکترم میگفت یکم کمه😑
۲۸ هفته و ۲ روزم بود
عاللللی
بفرما گلی
اره خیلی خوبه البته تو خود گهواره ام وزن رو میزنه که چقدر باید باشه ها عزیزم
خوبه دیگ عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.