۸ پاسخ

اینارو بخور بجا دلستر
یروز درمیون حلیم و آبگوشت و عدسی و لوبیا و سمنو و کباب جوجه و کوبیده
صبونه ۲ تا سفیده تخم مرغ_ شیر و خرما _ کره بادام زمینی
هرروز هم آجیل( ۱۰ تا بادام زمینی ، ۱۰ تا بادام درختی ، ۱۰ تا مویز بزرگ ،۲ تا گردو، ۵ تا انجیر و ...)
میوه در روز ۳ واحد (هرچی میلت کشید)
درکل کربوهیدرات و چربی رو حذف کن و نون برنجو کم کن و بجاش پروتئین و آجیل مصرف کن

نمیدونم اما من انزیم کبدیم رفت بالا دکتر گوارش گف ب هیچ وجه نخور

عزیزم هم گاز داره هم قند اصلا خوب نیستت..تخم مرغ ابپز سینه مرغ حبوبات بیشترین وزنو ب بچه میدن

والا یکی پرسید چی بخورم وزن بگیره من گفتم دلستر
تیربارم کردن بقیه

دلستر منبع معتبر نداره
ولی تخم مرغ آبپز، آجیل، فرنی، آبگوشت و عدسی اینا واقعا جواب گرفتم بستنی هم

من یک ماهه آخر هر روز یا در هفته پنج بار دلستر میخوردم
آجیل هم زیاد میخوردم هر دو هفته ۴۰۰ ۵۰۰ گرم وزن اضاف میکردن بچه هام
حالا نمیدونم دلستر هم تاثیر داشته یا آجیل بیشتر تاثیر داشته

منم دوس دارم بدونم جواب هاروووووو

من کلا بچه‌م رو با دلستر و نوشابه بزرگ کردم😂
وزن تولدش سه و نیم بود

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی