۱۰ پاسخ

من ک دکترم گفت مرغ وگوشت وابگوشت و حلیم وگردن گوسفند وتخم مرغ
اخه دلستر وبستنی چ داره

من کلا دلستر میخوردم واقعا راست میگم‌الانم ماشاالله هنو ۳۶ هستم ۳ کیلو ماشاالله

اصلا به این چیزا نیست

من گفته بود بستنی نخورم بجاش آبگوشت بخورم
ولی من گاهی در هفته یکبار رو بستنی میخورم
خداروشکر وزن بچمم خوبه

من دکترم گفت فقط مغزیجات عالیه
مثل پسته و بادوم ....

نینی پف میکنه فقط

دلستر شیرین نه دلستر تلخ خوبه

دلستر و بستنی زیادیش خوب نیست خوب قند رو میبره بالا
من از ۳۰ تا ۳۴ هفته بستنی هفته ای سه تا میخوردم
چیزای دیگه رو باید بخوری مغزیجات و حبوبات و..
سونو داپلر هم دادی ؟خون رسانی اوکی بود؟

👐👐👐👐

بمب وزن گیری تخم مرغ آپزه و آجیل

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی