میگن خوبه اگه قند نداشته باشید
پودر لیدی میل دکتر بهت نداده واسه وزن گیری بچه اونم خوبه
ز....
اره دلستر انگور قرمط
من شنیدم خوبه ولی میترسم از قندش نمیخورم ! بخورم یعنی ؟ 🫠🫠
قندت میره بالا
ضرر نداره مثل نوشابه لیموناد؟؟؟؟؟
آره تلخ بخور اگه قندت بالاس
میگن خوبه من تا حالا چندتا بطری خوردم سیب انگور
من شنیدم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.