خانوما دلستر چی میخورید برای وزن گیری جنین؟

۵ پاسخ

قنده کلا.....آجیل چهار مغز بخور ...روزی دوتا سیخ سینه مرغ کباب کن بخور اینا وزن خوب میدن....آها روزی یه دونه موز بخور

عزیزم این همه چیزای مفید از دکتر بپرس دلستر ضرره قند داره ک جنین شاید وزن میگیره خوب نیست بنظرم

به نظر من با چیزای سالم باید ورن بچه بالا بره
وگرنه دلستر قندش زیاده برهمین وزن میده

من شنیدم خوبه میخورم روزی یه لیوان

مگ دلستر برای وزن‌گیری خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان نلین مامان نلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی