۱۱ پاسخ

سلام مگه بچه ات چند کیلوعه؟

داخلش یه مقدار آبلیمو تازه بریز بهتر میشه

همین امروز دکترم گفت درسته دلستر باعث افزایش وزن میشه، ولی به چه قیمتی
دلیل وزن گیری هم قند خیلی بالای اونه. اینکه گازداره هم برا جنین اصلا خوب نیس و مثل نوشابه احتمال بروز کولیک تو نوزاد رو بالا میبره و بعدا خودت میمونی و گریه های شبانه و بی خوابی👩‍⚖️

منکه دلستر استوایی میخورم حالا زایمان کنم وزنشو میزارم

به جای دلستر ، پروتئین بخور خیلی خیلی تاثیر داره

من میزارم قشنگگگگ تگری بشه بعد تو لیوانم یخ میریزم با نی میخورم خیلی میچسبه

برای وزنش لیدی میل بخور

من عاشقشم والا میخورم😁🙈
به فکر وزن نینی باش همون طوری بخور سر بکش🙈

کلاسیک گرفتی این مزه ابجو میده 🤣🤣 باید معمولی بگیری ؟ کلاسیک برا کسایی ک قند دارن

من واسه اب دور جنین میخوردم حالم بهم میخورد ولی مجبورم دیگه بعضی وقتام با ی دونه شیرینی میخوردم

ن عزیزم دلستر همش قند و گازه
اگه مالت جو و گندم پیدا کنی خوبه اونم تلخن

سوال های مرتبط

مامان نلین مامان نلین هفته سی‌ودوم بارداری