من همه چی امتحان کردم ،نمیگمبی تاثیره ولی جنین روند رشد خودش رو میره مصرف پروتئین زیاد کن
گوشت قرمز.عدس.بستنی.تخم مرغ.سه شیره.مغزها.
برنج و ماکارونی و سیب زمینی و اینا بیشتر خودت وزن می گیری تا بچهگ
حلیم آبگوشت مغزیجات حبوبات خوراک لوبیا نون بربری
غذاهایی که همیشه میخوردم
شما چ داروهایی و مکمل هایی میخورین عزیزان
من زیر شکمم یهو سفت میشه دیگ خوب میشه
من چند روزه یه ترکیبی درست میکنم میخورم فارغ از اینکه حتما به بچه وزن میده ترکیب سالم و مقویه
شیر موز درست میکنم توش یه تیکه بستنی سنتی میندازم
۱۰ تا پسته دو یا سه تا گردو و چند تا دونه بادوم درختی دو قاشقم پودر نارگیل تازه که خودم رنده کردمش با دو تا خرما یا یک قاشق شیره خرما
این ترکیبو فقط روزی یبار عصر میخورم یک لیوان فقط
تو ۲۹ هفته
من دکتر برام ی سونو نوشت چندروز پیش گفتم چیه گفت سونو رشد
من کلا شکمم خیلی بزرگ نشده امروز میرم سونو ببینم چطوره کلا
هر بچه ای یک تایمی وزن میگیره بهتره از میوه جات غافل نشی و خرما هم خیلی موثر بوده
خرما و لبنیات چرب و غلات و پروتئین
بلغور گندم با گوشت عالیه من روزی دوتا کاسه میخورم پر حبوبات ۲۹ هفته بود ۱۱۵۰
الان ۳۴ هفته ام شده ۲۰۵۰
خیلی پیشنهاد میکنم بهتون
درکنارش غذاتون هم بخورین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.