برای وزن گیری جنین چی بخوریم ؟

۴ پاسخ

گوشت و مرغ و خرما مویز انجیر زیتون بادام تخم مرغ آجیل حلیم شیر برنج
پودر لیدی میل
من اینارو دکتر بم گفت بخورم

من وزن نی نیم تو۳۵هفته پنج روز۲۹۰۰بوده ،روزی دوتالیوان شیرمحلی،دوتاتخم رغ رسمی،یک عددگردو،اب گوشت وقلم،سینه مرغ کبابی یااب پز،واجیل نون وبرنجم درحدتعادل میخورم چون دیابت بارداری دارم امگا۳وفولیک اسید خارجی هم برای وزن خوبه دلسترکلاسیک بدون الکل،اینارومیخوردم بستنی وکباب گوشت وحبوباتم خوبه ولی من بخاطرقندنمیخورم،خواب کافی هم خیلی مهمه استراحتت زیادباشه وزنش خوب میشه

پودر لیدی میل شکلاتیشو بگیر با شیر داغ و شکر قاطی کن بخور خیلی تاثیر داره

بستني حليم كباب آبگوشت موز تخم مرغ

سوال های مرتبط

مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان یونا مامان یونا ۳ ماهگی