۴ پاسخ

دلستر و بستنی اصلا خوب نیست قندت میره بالا آب دور جنین زیا میشه مکافاته

دلستر مالت جو هست. جو هورمون را در افرادی که زمینه مشکل هورمونی دارند خوب نیست. بعد مگه این دفترهای ایرانی چی دارد؟

بجای دلستر چیزای مقوی بخور
سیب زمینی و تخم مرغ ابپز
مغزیجات
حلیم
کباب
سینه مرغ اینا خیلی بهترن عزیزم

عزیزم دلستر فقط قند خونتو بالا می‌بره
مگه پروتیین داره ؟ چه ماده مغذی داره ؟
یه ذره منطقی فکر کنید

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی