۱۰ پاسخ

من از مغزیجات زده شدم ازبس خوردم ب زور اخرشبا باحالت تهوع چند دونه میخورم

هیچی :)
پسته میخورم

۱۰ تا میخوردم

هیچی والا از آجیل بدم میاد

هیچی
اوایل که حالت تهوع داشتم میخوردم ازش الان بدم میاد

۱۰/۱۴ تا میخورم

۷تا۱۰تا ازهرمغز ولی اکثرن بیشترمیخورم🤦‍♀️

ده تا کافیه

۱۰ تا باید بخوری

۱۰ تا

سوال های مرتبط

مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری