۳ پاسخ

اره خیلی

اره من چون دیابت دارم بدون قندشو‌میگیرم با تست جو یا پروتئنی میخورم خوشمزه هم هست

بله.

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی