بله و برای دوران شر دهی اوایلش هم عالیه شیر زیاد میشه
من شنیدم ولی نخوردم
قند زیادیه دیگه . نخوری بهتره فقط وزن مهم نیس که
آبگوشت بخور خاصیتش بیشتره
میگن برا شیر خوبه
اره اما نخور چون قندت میره بالا هزارتا خوراکی دیگه هست که برای وزن جنین مناسبه مثل میوه اجیل بخصوص بادام و گردو و حریره بادوم فرنی ابگوشت گوشت سینه مرغ حلیم بستنی و خیلی چیزای دیگه
بستنی و دلسترو من از هوش مصنوعی پرسیدم گفت تاثیری روی وزن جنین نداره فقط وزن مادر رو میبره بالا پر از قند و چربی و گاز و نفخ و کالری بالاس
اره برای شیر هم خیلی خوبه
دکتر ب من گفت ماء الشعیر بخور واسه وزنش
آره عزیزم
منم شنیدم😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.