من تو کله بارداریم کلی دلستر سیب و انگور خوردم اصلا فایده نداشت وزن بچم تو ۳۰ هفته و ۱ روز ۱۴۰۰ بود دکترم گفت کمه
همهچیز به اندازش خوبه
دلستر تلخ خیلی خوبه
يعني واقعا دلستر تاثير داره 😕😕 ولي من شنيدم ميگن دلستر سيب بهتره نميدونم
اره دلستر خیلی خوبه وبستنی این دو تا برای وزن گیری جنین خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.