سلام برا وزن گیری دلستر انگور خوبه؟

۵ پاسخ

من تو کله بارداریم کلی دلستر سیب و انگور خوردم اصلا فایده نداشت وزن بچم تو ۳۰ هفته و ۱ روز ۱۴۰۰ بود دکترم گفت کمه

همه‌چیز به اندازش خوبه

دلستر تلخ خیلی خوبه

يعني واقعا دلستر تاثير داره 😕😕 ولي من شنيدم ميگن دلستر سيب بهتره نميدونم

اره دلستر خیلی خوبه وبستنی این دو تا برای وزن گیری جنین خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق وبادام😍 مامان فندق وبادام😍 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی