خانومایی ک سرکلاژ کردین درد بعد از بیهوشی زیاده؟😮‍💨

۵ پاسخ

من دیروز شدم اصلا درد نداشتم

نه خیلییییی کم

من که اصلا درد نداشتم فقط سوزش داشتم

نه خیلی کم

من با بی حسی بود مثل سزارین اره من درد داشتم اما خیلیا میگن نداشتن

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیستم بارداری