من تو بیمارستان تامین اجتماعی رفتم رایگان شد دکترمم بنده خدا هیچی حق دست نگرفت
من ۱۲
من بیمارستان خصوصی بودم والا ۱۱ تومن دکترم دستمزد جدا نگرفت
۲۰ تومن چون بیمه تکمیلی داشتیم ۵ تومن دادیم
من دکترم ۲۰ ت دستمزد کشید
۶۰ اینا هم بیمارستان شد
من خصوصی انجام دادم نزدیک ۵۰ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.