۷ پاسخ

۳۷ هفته

پایان ۳۶ هفته و شروع ۳۷

بستگی به وزن بچه داره و اینکه امپول ریه بزنی یا نه. ولی در حالت عادی از پایان 36دیگه دستگاه نمیره

بستگی به بچه داره

الان ی تاپیک دیدم ۳۲ هفته دنیا اومده ولی دستگاه نرفته بستگی ب خود بچه داره

اخرای ۳۵ .با امپول ریه

۳۶ هفته خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد