من تو شیش گیر کرده بودم ولی هفت واسم زود داره میگذره ایشالله هشت و نه زود بگذره مثل شیش نباشه
برای من خیلی زود گذشته اصلا نمیدونم کی رسیدم به ۷ ماه🫠
واسه من اولا دیر تر میگذشت برعکس چیزی که میگن
اصلا نمیگذره خدا شاهده😬😬من که انگار صد ساله تو ۷ ماه موندم🙄
یک ساله ت این ماه لنتی گیرکردیم تموم نمیشه
کلا نمیگذره
کند تر از چیزی که فک کنی مخصوصا از ۳۰ تا ۴۰
خیلی دیر میگذره هنوز اول راهی😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.