دوست دارم زود بگذره نی نیم بیاد از این هفته ببعد چجوری میگذره؟

۸ پاسخ

من تو شیش گیر کرده بودم ولی هفت واسم زود داره میگذره ایشالله هشت و نه زود بگذره مثل شیش نباشه

برای من خیلی زود گذشته اصلا نمیدونم کی رسیدم به ۷ ماه🫠

واسه من اولا دیر تر می‌گذشت برعکس چیزی که میگن

اصلا نمیگذره خدا شاهده😬😬من که انگار صد ساله تو ۷ ماه موندم🙄

یک ساله ت این ماه لنتی گیرکردیم تموم نمیشه

کلا نمیگذره

کند تر از چیزی که فک کنی مخصوصا از ۳۰ تا ۴۰

خیلی دیر میگذره هنوز اول راهی😅😅

سوال های مرتبط

مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی