۸ پاسخ

ویوا کیدز هلویی

ویواکیدز

من ای اند دی میدادم طعم زردآلو بود بچم دوست داشت ولی الان رفلاکس داره تا بهش میدم بالا میاره ، میخام پدیابست موزی این سری بگیرم

آد کامویت بگیر بدون طعم و مزه هست

پدیا بست

هلو ویوا کیدز رو خیلی دوست داره

AND خیلیییی‌خوبه بهترین قطره اد هست طعمشم زرد الو

تصویر

برند ویواتون طعمش هلوییه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی