۵ پاسخ

من هفته پیش واکسن دوماهگی پسرمو زدیم گفتن دما بالای ۳۷/۵تب هست باید خیلی مراقب باشی

نه تبش خفیفه

نزار بیشتر شه

نه خوبه ولی پاشویه کن گردنشو پیشونیشو لباساشو کمتر کن

نه بیشتر بشه میشه تب
هر ۶ ساعت استامینوفن رو بده

سوال های مرتبط

مامان مانیار 😍💙 مامان مانیار 😍💙 هفته بیست‌ودوم بارداری