من‌وارد چهار ماهگی شدم چرا حرکت بچه رو حس نمیکنم😢

۱۲ پاسخ

من بچه اولمو تو ۲۱ هفته حس کردم

منی ک تازه ی هفتس فهمیده ام🤣

حتما جفتتون قدامیه دیر حس میکنید

عزیزم هنوز ۱۲ هفته ای زیر ۱۶ هفته اصلا حس نمیشه

من یک هفته دیگ ۴ ماه تموم میش وارد پنج میشم هنوز چیزی حس نکردم خیلی زوده واسه حرکت بچه رو حس کردن

زوده عشقم

منم هیچی حس نمیکنم

جفتت چیه عزیزم ؟

هنوز خیلی زوده من تازه تو ۲۱ هفتگی یه کم تکونشو میفهمم در حد یکی دوتا ضربه کوچیک

عزیزم طبیعیه زوده هنوز
از ۱۶ هفتگی به بعد حس میکنی !

بچه اولتونه؟؟ زوده از ۱۶ هفتگی متوجه میشین

منی که وارد پنج ماهگی شدم ولی هنوز هیچی حس نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی