کسی زایمان اپیدورال کرده؟
دردش چجوریه

۴ پاسخ

کاش کسایی که انجام دادن بیان قشنگ توضیح بدن که خوبه یا نه

خواهر منم پارسال زایمان کرد گفت راضی بودم خیلی خوب بوده برام

خواهر من راضی بود.
گفت از ۴ سانت به بعد اپیدورال گرفته تا آخر می‌گفت اصلا درد نکشیده

سوال منم هس😐

سوال های مرتبط