۴ پاسخ

بله هم آمپول فشار زدن هم ایپدورال کیسه ابمم خودشون پاره کردن

برای من سخت بود ان‌شاءالله با دردای خودتون زایمان کنید
اما خب میگذره

من زایمان اول بافشار دومی نیاز نداشتم خودش راحتوبازشد ولی وقتی میزنن هی میگه بیشتربزنید تندتربگیره ...😆

اپیدورال نه ولی آمپول فشار آره
سرم میزنن برات و آمپول فشار میزنن توش

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان عارف مامان عارف روزهای ابتدایی تولد