بله هم آمپول فشار زدن هم ایپدورال کیسه ابمم خودشون پاره کردن
برای من سخت بود انشاءالله با دردای خودتون زایمان کنید
اما خب میگذره
من زایمان اول بافشار دومی نیاز نداشتم خودش راحتوبازشد ولی وقتی میزنن هی میگه بیشتربزنید تندتربگیره ...😆
اپیدورال نه ولی آمپول فشار آره
سرم میزنن برات و آمپول فشار میزنن توش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.