زایمان با آمپول فشار چجوریه؟

۸ پاسخ

به همه میزنن من وقتی رفتم بیمارستان 6 سانت بودم بازم بهم ی دوز زدن

خیلی درد داره خیلی

دردش با اینکه تو خونه درد بکشی فرق داره با امپول فشار درد بیشتره

من بهش حساسیت داشتم تابهم وصل کردن اکسیژن خودم و ضربان قلب بچه افت پیداکرد بخاطرهمین سزارین شدم

میزنن به سرم اروم اروم وارد خونت میشه و انقباض شروع میشه همه دردا یهویی نمیان سراغت که ترسناک باشه . زودتر هم زایمان میکنی مثلا بجای ۶ ساعت درد ۲ ساعت درد میکشی تمام

من شنیدم میگن با آمپول دردا بیشتره

آمپول فشار میزنن که دهانه رحم باز بشه

امپول میزنن دردات شروع میشه مث من

سوال های مرتبط