به همه میزنن من وقتی رفتم بیمارستان 6 سانت بودم بازم بهم ی دوز زدن
خیلی درد داره خیلی
دردش با اینکه تو خونه درد بکشی فرق داره با امپول فشار درد بیشتره
من بهش حساسیت داشتم تابهم وصل کردن اکسیژن خودم و ضربان قلب بچه افت پیداکرد بخاطرهمین سزارین شدم
میزنن به سرم اروم اروم وارد خونت میشه و انقباض شروع میشه همه دردا یهویی نمیان سراغت که ترسناک باشه . زودتر هم زایمان میکنی مثلا بجای ۶ ساعت درد ۲ ساعت درد میکشی تمام
من شنیدم میگن با آمپول دردا بیشتره
آمپول فشار میزنن که دهانه رحم باز بشه
امپول میزنن دردات شروع میشه مث من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.