۴ پاسخ

کیسه ابو که برا منو با دست پاره کردن ولی بقیه رو یچیز پلاستیکیه نازکه نوکش تیزه با اون پاره میکنن

سرم وصل میکنن میزنن ب سرم برا من ب انژیوکتم هم داروی شل کننده دهانه رحم میزدن
یهویی دردت میگیره آروم آروم درد نمیاد سراغت دردشم شدیدتره😅

من سه روز پیش اینکارو برام انجام دادن سزارین اورژانسی شدم وحشتنااااااااااک بود اون لحظه...

داخل سروم میزنن
میگن دردش بیشترع
نه کیسه اب خودشون پارش میکنن

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی