من 38هفته و1روز زایمان کردم با آمپول فشار
بشدت درد آدم زیاد مبشه من از درد بیهوش میشدم
ولی موقعی که بچم بدنیا اومد دیگه درد نداشتم
من دور روز بستری بودم اما اونایی که خودشون دردشون شروع شده بود زودتر از من زایمان کردن
مردم و زنده شدم
من ۴۰ هفته و ۲روز باامپول فشار زایمان کردم خیلی اذیت شدم
من خودم با آمپول فشار بودم زمان بستری تا زایمانت طولانی میشه بخاطر همین خسته میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.