کسی با آمپول فشار زایمان کرده چطوره ؟

۲ پاسخ

من
دردات رو شدید می‌کنه اگر خودت هم کمک کنی به خودت و ورزش کنی زودتر به دنیا میاد انشاءالله

تا جایی ک فهمیدم درد زایمان با امپول فشار تیز ترو اذیت کننده تره من خودم با امپول فشار زایمان کردم یجاهایی واقعا دردش غیرقابل تحمل بود درصورتی ک اونایی ک بادرد خودشون میرن برای زایمان خیلی اوکی ترن

سوال های مرتبط