از صبح دست و پام یخه طبیعیه؟😭چقدر بده تجربه نداشتن

۵ پاسخ

من از قبل بارداری پاهام یخ میرد الانم همینطوره ، جوراب بپوش پتو بزن رو پاهات

من همش پاهام یخه دستام بااینکه همش زیر پتوام و بخاری روشنه🤦🏻‍♀️

من همش پاهام سرده دوتا جورابم پامه ولی باز انگشتا پام یخه

منم هست من ناخنام سیاهم میشین

عزیزم من همینوفهمیدم تو بارداری هرچیزی به جزخونریزی طبیعیه ،حالت تهوع،نفخ،فشاربالا،فشارپایین،پراشتهایی بی اشتهایی همه چی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 👩‍👩‍👧‍👦 مامان 👩‍👩‍👧‍👦 ۸ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی